Saturday, 29 June 2013

Becaused I Miss You

Assalamualaikum...

Apa korang rasa orang yang korang sayang dah ada yang lain? Apa korang rasa setiap kali korang keluar dengan si dia, si dia asyik cerita tentang orang yang si dia suka sedangkan si dia tahu korang ada perasaan kat si dia? Sakit tak hati korang bila si dia datang bagi harapan and bila kita mengharap pada si dia semula si dia hilang tanpa khabar berita? Mesti korang terasa diri korang dipermainkan...mesti korang rasa diri korang macam patung...bila suka ambil peluk, bila rasa tak diperlukan campak and biarkan macam tu je...sakitkan rasa bila berada di tempat macam nie...hmm..kenapa setiap kali kita nak melupakan orang yang kita sayang mesti ada je halangan..jodoh ke namanya? Entahlah...tak berani nak cakap apa-apa...andai ditakdirkan jodoh alhamdulillah...tapi kalau bukan..nak tak nak kenalah terima dengan hati terbuka...sekarang nie aku tengah mencuba semua tuh...susah rasanya...kadang-kadang terfikir aku sendiri..kenapa dia datang bagi harapan lepas tu dia pergi? Kenapa? Walaupun macam-macam si dia lakukan...aku tetap teringatkan si  dia...aku tetap rasa rindu kat si dia..kadang-kadang aku cuba tipu diri aku sendiri tapi....semua tu sementara je...aku cuba nak bersikap terbuka tapi... Aku rindukan dia...sangat rindu...hanya doa yang menjadi perantaraan rindu aku tuk si dia..hanya itu mampu aku lakukan...semoga si dia berbahagia... :')

Always under exactly the same sky,
Always exactly the same day,
Other than you not being here,
There’s nothing different at all,
I just want to smile, want to forget everything,
Just like absolutely nothing has happened, smiling to live my days
Miss you,
I miss you so much,
Everyday all by myself, calling and calling you,
Because I want to see you so much,
Now it’s like I have this habit,
Keep calling out your name,
It’s the same today,
I thought I’d let go, not leaving anything behind,
No, no, now I still can’t let you go,
Every day,
It’s felt like I’m going die,
What should I do?
I love you so much,
I hadn’t even spoken the words,
I just let you go,
Sorry, do you hear my words?
My late confession, can you hear it

I love you
Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.