Thursday 2 August 2012

Especially for u...my FRIENDS... ^^

Assalamualaikum..

Di kala aku sedang berduka, kawan lah pengubatnya..
Di kala aku sedang kelam, kawan lah penerangnya..
Di kala aku sedang menangis, kawan lah pemujuknya..
Di kala aku sedang lemah, kawan lah pemberi semangat...
Di kala aku ditimpa masalah, kawan lah yang bayak membantu...
Dan kawan juga lah yang banyak memberi nasihat menghalang aku daripada melakukan perkara-perkara tak sepatutnya... 
Thanks aku ucapkan...memang tak terhingga jasa korang...korang lah segalanya bagi aku selain daripada family aku.. Kalau lah korang takde aku tak tahu aku akan boleh setabah nie.. Thanks ye give me a support... Sayang korang sangat-sangat ^^
Our friendship will not ever end..
We are forever friends ^^














#sayang bangat sama korang...hehehehe ^^

No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.