Thursday 9 August 2012

Today... My Special Day ^0^

Assalamualaikum...


Happy Birthday to ME..

Happy Birthday to ME..

Happy Birthday

Happy Birthday

Happy Birthday to ME..

Yeayy!! *tepuk tangan* clapp..clapp.. HAHA

Adakah sye sudah gilerr??? HAHA =D .. Siapa yang tengah menenung entry nie mesti dalam hati cakap "buang tebiat ke hape bdak nie wish bufday sendiri" , "ehh! cian nye dia xde orang nk wish kan bufday" Kann~ Kann~ betul tak?? Cer angguk sikit kepala tuh kalau betul.. hehe

Heyy! suka hati saya lah nak buat wish kat diri sendiri.. Apa? Ingat tak boleh ke wish diri sendiri ha?? Asyik orang lain je wish..diri sendiri pun kena lah wish jugak kann~ HAISHH!! hahaha.. *sewel lah aku nie*

Kepada yang wish aku kat mukabuku biru tuh.. TERIMA KASIH sesangat.. tanpa korang siapa lah aku kann.. *perghh! ayat nak mintak pelempang jek kan* haha


*kpd nama yg x tersiar di entry ini jgn ambil hati ye..lau nk ambil jantung ke limpa boleh*
HAHA..maafkan saya =)

And this especially tag to my dear lovely persons..

Ehh! Thanks ye korang wish bufday aku.. Wish korang tu pun cukup dah.. Terasa disayangi kot.. HAHA
Terharu rasa nak nangis pun ada but aku nie kan tabah orang nya..tuh yang dapat tahan pengaliran air mata tuh..hehe *dussshhh!! penumbuk skli!* haha.. Prasaan je lebih aku nie...

To => Ayu and Liah : 
           weyh!! thanks r "hot story" tuh ekh..aku dah selamat buat sahur dahh.. HAHA =D

     => Ria, Kira, Mira and Yus
           heyy! thanks korang nyanyikan lagu untuk aku.. terharu kot.. ^_^

     => Along, Angah, Alang and Kak Ani : 
           thanks for the wishes ok ^^ Owg nak kekkkk!!! Nanti lek umah owg tuntut.. HAHA =D

     => My lovely Cousin (kudin) and his future wife (piah) : 
           thanks korang! aku doakan korang bahagia sehingga ke anak cucu ye.. weyhh! aku tak sabar nak
           makan nasi minyak korang nie!! HEHE =)

     => Daeng :
           ehh! awak pon tersenarai jugak lahh..hehe =) hurm thanks ye wish bufday sye!! Ingatkan 
           dah lupe bufday saye..ingatkan bile ***** xnak wish dah.. =) ehh! papepun THANKS ok!! =D

      => Melati :
           Ehh! lame dah tak dengar khabar ko.. thanks weyh still ingat bufday aku..hehe =)

Ehh! Jap2 msti korang nak tahu "hot story" tuh apa kan??? hehe..

nie dia "hot story nye"

*dairy milk cadbury* nyumm..nyumm =)



*bekalan untuk sahur =)*


Ehh! Dapat kek aiskrim lah... hehe... Thanks to aunty Ziera and pakcik Luqman... HAHA =D

*so surprise =)*


*nyum nyum..sedapppppp*



*happy ice cream cake..hehe*



Ehh! K lah sampai di sini saja entry untuk kali nie ye.. Hari nie memang sungguh bermakna.. Thanks sesangat kepada yg sambut and wish bufday saye..hehe.. Sayang korang sangat-sangat =)




# love u all friends =)







No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.