Saturday 30 March 2013

Setiap penyakit ada ubatnya =')

Assalamualaikum...

Setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya kan... Kita sendiri tak tahu apa maksud yang tersirat tuh... Yang  penting kita jangan berhenti berdoa agar Allah yang Maha Esa sentiasa melindungi kita... Tiada kuasa yang lain mampu menandingi kekuasaan Nya... yakinlah kita akan keesaanNya... hanya Dia saja yang mampu melindungi kita dan memberi kita kekuatan untuk menempuh setiap cubaan yang menimpa.. "Ya...aku kena kuat!! Hope aku boleh melawan semua kesakitan ini..aku kena berjuang untuk terus hidup..aku sayang family aku..."  =') Setiap penyakit mesti ada ubatnya kan... K...aku kena kuat semangat !!

Ya rabb..jauhkanlah keluargaku dan diriku dari orang-orang zalim... amin...."

No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.