Thursday 9 January 2014

Setelah sekian lama ... ^^

Assalamualaikum...

Haiiii....ape khabar semua?? Wahh..dah bersarang blog nie.. hehe.. Sebenarnya tetiba hari nie rasa rindu nak menaip... dah lama tak menaip...hehe.. Seperti mana yg semua tahu sekarang dah masuk tahun baru... tahun 2014.. wah ini bermakna JIKA MENINGKAT BILANGAN TAHUN, MAKA MENINGKAT JUGALAH BILANGAN UMUR..oke itu adalah hipotesis untuk hari nie ye kekawan.. hehe *rindu nak masuk makmal :'( .. Memandangkan dah masuk tahun baru, so azam pun kenalah set yang baru.. kan?? hehe..

Sepanjang 21 tahun aku hidup, macam2 perkara yg dah aku lalui... walaupun aku tak rasa yang diri ini dah matang *tp ramai cakap dah matang..huhu.. tapi setiap perkara yg aku tempuh tuh sedikit sebanyak beri aku ketabahan dan membuat aku rasa untuk lebih bersikap terbuka dengan semua.. Dan tahun ini adalah tahun akhir aku berada kat PUO tercinta nie, so nak taknak aku kena capai apa yang aku hajatkan sebelum nie..aku berharap suatu hari nanti aku jadi seorang yang bermanfaat untuk semua.. aku harap aku mampu untuk buktikan kat semua yg aku boleh ubah kehidupan aku...aku sayang mak ayah aku.. aku nak buat diorang happy.. bagi aku diaorang happy aku dah cukup bahagia sebab diaorang lah segala-galanya untuk aku.. walaupun macam2 family aku kena itu ini tapi aku yakin aku mampu buktikan aku yakin aku mampu ubah kehidupan family aku... insyaAllah.. *wahh penuh azam nie..

Kepada someone, i will still keep u in my mind..even masa tuh sentiasa berganti sentiasa pergi, i still keep our memory in my mind..bcoz i dont want to lose u actually...*i'm still loving u even kita berjauhan, even kita tak contact antara 1 sama lain tapi apa2 pun aku still doakan yang terbaik untuk kau... bagi aku kau adalah org yg pernah singgah dalam hidup aku, yg banyak beri aku pengalaman, yg banyak tahu pasal aku, yg pernah aku sayang, yg pernah jadi sahabat aku..x semudah tuh aku nak buang kau dari hidup aku..and aku takkan sesekali delete kau dalam hidup aku.. sebab bagi aku semua orang yg pernah singgah dalam hidup aku akan jadi sahabat aku selamanya..*hehe..bengongkan aku..

Oke lah..mudah-mudahan tahun baru nie akan jadi tahun yang lebih baik dari tahun sebelumnya.. mudah-mudahan :) Dan aku barharap sangat dapat sambung degree lepas habis dip nie nanti.. insyaAllah kalau ada rezeki..:)

Oke lah see u'olls next time ... bye :)
Assalamualaikum :)

No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.