Saturday 19 May 2012

Dia..... ='(

Assalamualaikum..

Hurm aku dah try tok lupakan dia tapi kenapa aku tak boleh.. Makin lama makin aku rindu pulak kat dia..haishh... Makin nak dilupakan makin kuat pulak rindu tuh.. Hmm..hebat betul penangan couple dengan dia kan.. =( Bila aku dok kat rumah nie aku asyik teringat kat dia jer..banyak kenangan dengan dia kat rumah nie..huhu... 2 bulan aku dok rumah so terpaksa lah 2 bulan aku menahan rindu kat dia..huhu.. Memang aku tak boleh lupakan dia...tak tahulah sampai bila..bukan aku tak try...aku dah try tapi makin ingat..rindu kat dia makin kuat... Hurm ntah-ntah dia dah bahagia dengan orang lain tapi aku still ingat kat dia....hmm... *sabarlah dieya... Mungkin sebab dia first couple aku so aku susah nak lupakan dia..and lagi satu bila balik sini aku asyik dengar cerita pasal dia jer..cerita tuh mesti menyakitkan hati aku... Haishh...kenapa lah orang-orang kat sekeliling aku nie mesti ceritakan tentang dia kat aku?? Padahal dah tahu aku dengan dia xde pape agy...kalau semua cerita tuh menggembirakan aku xpelah jugak..nie menyakitkan hati..tapi yg aku pelik tuh bila aku dengar cerita yg menyakitkan hati tuh , aku langsung x benci dia...langsung x..pelik kan? And bila aku tengok fone je aku mesti teringat dia...kadang-kadang tertunggu-tunggu mesej atau call daripada dia..padahal aku dah tahu dia  takkan pernah msg or call aku lagi...hmmm..sawan lah aku nie...angau agaknye..haha... Sebab tuh aku off fone..kalau tak mesti asyik-asyik tengok fone menanti apa yang takkan pernah kunjung tiba lagi...haish... Satu lagi kalau bukak fb jer mesti aku pergi stalker fb dia..sekali pun tak pernah miss..kadang-kadang tuh banyak kali...padahal fb dia macam tuh je...tak gerak pape pun...tapi aku nie still jugak nak tengok fb dia...konon nya berharap lah kot-kot dia update info tentang diri dia ke apa kan...tapi kan aku dah tahu dia bukan suka sangat online fb nie...huhu.. *Dieya..dieya...apalah nak jadi dengan ko nie... Kalau macam nie lah perangai aku sampai bila aku tak boleh lupakan dia kan..huhu.. Dalam lappy aku still ada gambar dia...hehe...banyak lak tuh...aku dah buang tapi aku amik balik kat recycle bin..hehe.. Bila rindu jer, aku mesti tengok gambar dia...tapi kekadang tuh sakit hati jugak bila teringat bebudak nie cakap pasal dia..huhu..tapi kejap jelah sakit hatinya... =') Aku sayang giler nak buang gambar dia...xpela biar aku simpan sebagai kenangan....='(

Bila difikirkan balik memang banyak betul salah aku kat dia...banyak betul aku buat dia sakit hati...kesian kat dia sebab pernah couple dengan orang yg macam aku nie...hmm.. Hope dia jumpa lah yg better daripada aku...memang banyak pun kat luar sana yg lebih better dari aku nia... And aku rasa dia dah jumpa siapa orang tuh kan... Hope dorang bahagia lah... Tapi.... aku nie bila nak bahagia???? huhu... Hurm sejak putus dengan dia, aku memang dah tawar hati nak couple dengan sesapa lagi...tak tahu lah sebab apa...kalau ada orang laki msg or kol aku ke sekarang nie, aku dah malas nak layan... And memang tak layan dah sekarang...sebab aku dah off fone...memang malas dah nak on fone..dalam 1 hari tuh sekali je aku on..nak tengok kalau-kalu ada msg penting ke..and pastu aku off balik.. Satu hari sekali je aku on dan tuh pun tak sampai berapa minit aku dah off.. Aku takut...aku takut nanti aku terbagi dorang harapan...padahal aku anggap dorang kengkawan biasa je bagi aku.. Hurm dalam hati aku sekarang nie ada sorang je...and tak tahu lah sampai bila orang nie akan bertakhta kat hati aku... Selepas dia pergi memang dah xde sape pun pengganti kat tempat dia... Sampai sekarang aku sayang dia sangat...aku rindu sangat kat dia... Kekadang tuh bila dok sensorang berangan-angan dia akan kembali kat sisi aku semula...tapi...haishh..tapi.... Aku tahu dia takkan pernah kembali lagi dalam hidup aku...sekali bila dia dah pergi dia takkan berpatah balik untuk kembali lagi...aku tahu tuh.... Tapi kalau aku dah tahu dia takkan pernah kembali, kenapa aku asyik pikir kan dia, teringat kat dia?? ='( Aku memang nak lupakan dia tapi dalam masa yg sama aku xnak lepaskan dia pergi..kenapa aku ada rasa macam nie...kenapa ea?????? Hurm...aku rindu sangat kat dia sekarang nie...aku rindu sangat kat dia... ='( *Ya Allah...kenapa aku sawan sampai macam nie sekali?? kenapa dengan aku nie?? hmmm ='(..

Nie antara gambar dia yg aku suka tengok.. =)


*dia nampak smart dalam gambar nie ^^



*aku suka style rambut dia yg nie ^^



*i will miss you forever ='(



#fly~ ~ ~bye-bye ='(





No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.