Saturday 26 May 2012

Tersentak hati bila.......

Assalamualaikum...

Hati aku tiba-tiba jer tersentak bila baca ayat nie...

"cubalah hargai orang yang sayang kita...jangan nanti bila dah takde baru lah kita terhegeh-hegeh nak cari dia...masa tu dah tak boleh buat apa2 dah...nasi dah jadi bubur" by someone on muka buku...

OMG!!! Sangat-sangat tersentak hati aku bila membacanya.... Haishhh!! Why i feel such that feeling ha???? Grrrr >_<....
Hurm rasa mahu menjerit... OOOooooo....tiiiidddaaaaakkkkkkkk!!!!!! ~ huhu... Something wrong with my feeling now...huhu ~



Kenapalah aku boleh ada rasa perasaan sedemikian ekh?? Hurm...maybe sebab sampai sekarang nie aku tak boleh lupakan si dia kot... Grrrr.... WHY ha????? Demmit!! Huhhh~

Arrrgggghhhhhh!!!! Boleh jadi gila aku macam nie hanya kerana aku terserempak and terbaca post macam tuh....haishhh!! Makan dalam sungguh post-post sebegini....sampai membuatkan hati aku rasa...rasa...hmmm....rasa...tak tahu lah nak cakap rasa yang macam mana.... Aiyooo~ ~ ~

Ok lah...mood not very ok sekarang nie...huhu... Apa-apa pun post macam tuh sedikit sebanyak memberi kesedaran kat aku kot supaya melupakan si dia yang dah lama pergi... tak guna dah aku nak menyesal lelebih kan...huhu... Tapi saat nie jelah aku rasa macam nie...pastu dalam masa 2-3 minit lagi confirm teringat balik punya lah...hohoho... Apa pun tak boleh kan aku nie.... Tak teguh pendirian langsung...huhu

#masa untuk tenangkan diri ='(
buhbye semua..huhu





No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.