Sunday 3 June 2012

Luahan Hati

Assalamualaikum...

Life is too short to wake up its regrets
Love the people who treat you right
and
Forget the ones who don't
Believes that everything happens with reason
If you get a chance....TAKE IT!!!!
If it changes your lifes.....LET IT!!!!
Nobody said life would be easy
they just promised
it would be WORTH it.....


kala rindu berbisik...
aku cuma mampu tersenyum...
menadah tangan menahan gerimis hati...
untuk ku kumpul jernihan kasih sayangmu...
buat siraman hati yang tandus...
agar subur selamanya...

kala rindu menjelma....
aku tatapi redup mata kasihmu...
untuk ku simpan dalam memori...
album cinta milik kita....

kala rindu kian berlagu...
ku dakapi cintamu di pelukanku...
biar kian melekap kejap di sanubariku...
moga hari-hari yang di tunggu...
akan kian berlalu....

kala rindu itu menjadi sedingin salju...
ingin ku peluk dirimu sayang...
agar hiasan cinta kita...
menghidupkan sejuta kenangan..... =')




Sometimes..... I wanna cry....
But when i remember all the good moments
that i had by your side...
I feel better....
This remind me that you've changed
my WHOLE life....

I miss you a lot... ='(




Wherever you go...
Wherever you are....
You're always close in my heart.. <3




Sebelum tidur ku ingat kamu...
Tersenyum aku pada bayangmu...
Aku berkata dalam hatiku...
Aku rindu kamu....

Bayangmu setia menemaniku...
Bermain dalam angan ku...
Sampai aku terbuai rindu...
Terlena aku bertemu kamu...

Dalam mimpi bertemu kamu...
Membuat bahagia hatiku...
Adakah kau juga rindu aku???
Seperti aku rindu kan kamu.... ='(







# hmmm... LOVE always win right????



No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.