Friday 15 June 2012

Annoying!! =..=

Assalamualaikum...


Dah pukul 3.21 pagi tapi aku still tak tidur lagi.. Orang lain dah nyenyak siap mimpi-mimpi lagi kan.. Akak aku tuh ha..siap berdengkur tau..haha.. Penat sangat agaknya drive tadi sampai dapat first love letter kaww..haha.. tak memasal jer kan.. Nak tahu apa "first love letter" tuh??





Ha! Nie lah first love letter yang aku maksudkan..haha.. Tak memadan nan badan kecikk akak aku nie..bila dapat pegang stereng kereta...perghhh!! mengalahkan Formula One pulak lah kan..haha *ayat aku nak bombastik aje.. Kan dah kena sekali.. =) Ok tutup cerita =..=

Ok..ok and ok...haha... Buang tabiat ke apa aku nie kan?? Huhh! Hehe.. Aku time free-free nie memang rajin jer nak update belog..haha.. Sungguh excited untuk menaip benda yang merapu-rapu.. Kann~ Padahal takde pun orang nak baca..balik-balik diri sendiri gak.. Syok sendiri jer kann ~..hehe.. Ok.. *i love this letter O and K very much!

Beberapa minit yang lepas..*cehhh..ayat macam nak jawab spm.. Kembali ke niat asal..sebenarnya tadi aku bawa belog aku yang lagi buruk lagi tua nie pi timbang berat.. *heyy! korang ingat manusia jer ada berat?? Belog pun ada ok!!
Dan belog aku nie di kategorikan sebagai obesiti.. OMG!! Macam tuan dia jugak lahh...huhu..mencikk!! *sambil buat hidung kembang semangkuk =..=



Tell a Friend
Website Speed Test
Find out how fast your website loads. Too slow? Perhaps you need to optimize the page or move to a faster server.

Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)
(eg. iwebtool.com)
#
 Domain nameSizeLoad TimeAverage Speed per KB
1dhieyaalifes.blogspot.com/210.41 KB0.46 seconds0 seconds




210.41KB tuh kaww.. Amek!! Segala widget nak diletakkan..kan tak memasal belog yang tua lagi hodoh nie dicop OBESITI..grrrr~ Ok! Tutup cerita!!

Apalah yang aku merepek nie kan?? Aku pun tak tahulah...haha.. Sebenarnya aku tak tahu..ehh..entah...ehh... Ok! tutup mulut... MEREPEK!! *baling bom atom..kebabooomm!! 

Aduhh!! Biul dah.. K lah nak tidur.. ZzzzzZZzz  =..= *aku ada..kau ada????




No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.