Tuesday 12 June 2012

VIDEO ^^

Assalamualaikum...

Perghhh!!! Bosan lah pulak kan..huhu..

*kucing pun tahu bosan tauuuu..

Tengah-tengah bosan nie aku teringat lah pulak video yang aku buat dulu.. Video nie memang dah lama giler aku buat..masa tuh aku kat ipoh lagi...tengah exam...lama kan? lama kan? hehe.. Dah nak dekat sebulan video tuh terperap dalam hencik lappy aku...aiyaa..dah macam ikan pekasam dah..haha =D Aku janji dengan bebudak nie nak post kat FB tapi..malehhhhh lah..haha *post video pun malas kan..pe nak jadi..huhu

Ok kat video nie aku dah edit sikit-sikit...tak banyak pun sikit jer..aku malaz lah nak edit bebanyak..tahap malas aku dah loading dekat hampir 98% nie..tuh yang menjadi-jadi malasnya..haisssshh.. -. .-

Korang tengok lah video nie k... Eh! jap2..tapi sebelum tuh korang pi kat TERUKIR BINTANG and korang pause kan lah ye muzik tuh.. Kalau tak nanti confirm otak korang serabut.. Tak caye?? Try sendiri lah der!!!! haha.. =D

WHILE,

[Uploading video............]

Mood >>>
Adehhhh....lama giler nak tunggu video nie upload...ggggrrrr (muka marah).. Wa bengang tahap gaban nie bai!! Cepat ler sikit!!!!


*sakit pulak hati kita nie..grrr

[Uploading done........]

Mood>>>
Yesssss!!! Berakhir sudah segala penantian....legaaaa....haha =D *ayat aku macam nak mintak penampar jer kan... Happy ok! =)

*senyum tak perlu kata apa-apa.. =)

Aku rasa aku dah biul + sewel x blur + sengal = boleh jadi giler!! sekarang nie... Sebelum sawan aku datang korang layan ler video tuh ok.. SHHH!! Jangan nak cakap banyak..lepas dah layan senyap jer..ADE PAHAM TAK!!!! haha =D SAH!! sewel aku dah mari...gini ler gayenye bile bosan melande... -. .-

LAYAN......


Dah layan?? Puas hati?? APAAA? Tak puas??? 

Tuh kau punya pasal...aku nak out sudah!!

Byeeee!!!!!




No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.