Saturday 9 June 2012

My Story

Assalamualaikum...

Sekarang jam dah menunjukkan pukul 4.06 pagi..tapi aku still tak boleh nak lelapkan mata...aiyoo.. Puas dah aku pejam mata nie suoh tidur pun tak boleh gak...dah kira pun bulu kat Mr Bobob aku nia still tak boleh nak tidur...bertambah segauuu ada lah...haishh..nie penangan tidur siang lah nie...demmit!! T dah nak masuk pukul 10 pagi mula lah mata nie kuyu nak terkatup...haishh.. Apa pun cannot kannn~  -. .-

Ok memandangkan aku tak boleh nak lelapkan mata nie..aku nak story sikit tentang aktiviti aku semalam...huhu... Semalam aku hangout dengan member-member aku...teha, liah, mira dengan adik die... Kteorang juz pi PD je..teman mira cari baju coz die dah nak lek U..cepatnya...huhuu... Puas lah kteorang merayap satu PD tuh... Dari ke PD Walk, naik The Store then ke TF and akhir sekali lepak kat PD Water Front snap-snap gambar...tapi tak dapat nak snap banyak pun coz tak sempat.. Mira nak rush..mak die dah letakkan syarat kena balik sebelum pukul 5..tapi masa tuh baru pukul 2..huhu

Nie lah gambar-gambar masa kat PD Water Front uhh.. Angin sangat kuat masa tuh!!! =)

*yang posing ala2 model tuh TEHA.. =)

*gadis comel bertudung pink tuh MIRA and sebelah die LIAH =)


*candid =D hehe




*ececeh =)







*sorang sibuk main mesej..yang sorang lagi lak sibuk betul butang baju...haha =D


*ececeh..bajet ala-ala gadis ayu gitu..^^



*penangan angin laut...hehe =D

Lepas dah puas snap-snap gambar tuh kiteorang pun cadang nak balik...tapi tetiba.. "eh! baru pukul 3..jom karokk!!" haha... Then kteorang pun pi singgah Batu 6 karokk kat PD Idol.. Ok lah murah...1 jam rm10 jerr...*cehh! promote lak..hahaha =D Tapi masa nie suara aku wat hal lak...tokak koring...so tiap kali part tinggi jer pancit..huhh! Tension guwe... ='(


*siap bersila kaww..haha =D








*nie dia..Juara Karokk PD Idol..haha ^^



*nie lak Naib Juara..hak3

Lepas dah puas melalak, apa lagi..balikkk lah wokkkk!! HAHA =D .. Thanks to Mira coz sudi jadi driver tak berbayar kteorang..hehe... And kepada Teha thanks gak jadi driver sementara.. "err...nie gear berapa??", "gear berapa??" and again "err gear berapa??" again and again...hahaha =D *jangan marah ya.. Moral of the stories: hanya Teha jer yang paham..haha =D

OK! Tutup cerita pasal tuh.. Sekarang nie aku kat JB..haha.. Aku ikut alang aku..die nak pi rumah kahwin kawan die..alang-alang die nak pi aku pun tumpang ikut sekali..hehe.. Aku dah bosan giler duduk rumah...tak tahu nak watpe..kepala otak pun dah tepu.. so, JB!! Wa sudah mali...mehh wa kasi GEGARRR sikit ini tempat!!!! HAHA =D

Tadi sampai jer terus pi makan McD..kak Ani and Angah bawak.. Dorang cam tahu-tahu je aku tengah lapauuu..huhu.. Masa otw nak datang sini Alang aku juz bagi aku makan Mamee jer..hmm...kesian kan =(
Masa tengah-tengah makan bege tuh sempat gak lah snap 2-3 keping gambar..hehe =)



*baju polkadot tuh ALANG aku..sebelah tuh ANGAH aku.. cantik...KANN~ errr -_-


*sebelah Alang aku tuh pakwe die..MR JOKO~



*baju purple tuh KAK ANI...yang pinky tuh toksah dokk sibuk naye sapelah kan..
sepakkk karang!!! hehe =)



#yesss!!! ~THE END~ hahaha =D
Boleh tidurrrrrrrrrr... ^_^




No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.