Monday 4 June 2012

I'm not feeling well ='(

Assalamualaikum...

Hurm hari ini aku tak sihat.. Bangun je dari tidur pagi tadi terasa tekak sakit sangat...rasa macam bengkak je kat dalam... Then, bila nak berdiri rasa pening sangat...rasa nak rebah je...huhu... Bila rasa badan demam rupanya aku nie..huhu... Tak sukanya sakit-sakit nie..huhu.. Lepas aku makan ubat aku terus tidur balik...rasa macam tak larat sangat hari ini..tak bermaya.. ='( Nie baru aku rasa ok sikit..sebab dah makan ubat tadi kot..

And nak tahu tak? My meoww also demam..tadi minta mak ayah bawa dia pi klinik..doktor haiwan tuh cakap dia demam..huhu... My meoww namanya Amot..pelik kan nama dia..hehe.. Actually nama dia comot sebab muka dia comot sikit..tap dia comel tau!! =D Pastu tah macam mana boleh terpanggil Amot and terus melekat aku panggil nama dia Amot..haha... Aku suka main-main dengan dia... Dia manja gila tau...hehe *choppp! bukan semua kucing manja ke? hahaha =D

*ha! nie la Amot...tengok muka dia..comot kan..hehe =)


*suka sangat dia main dengan lidi tuh..^^


Actually aku ada lagi sekor kucing..hehe... Nama dia Comel...sebab muka dia memang comel...geram jer tengok...rasa nak picit je..haha *kejam nya aku kan.. =D Tapi cam Amot tadi lah..aku panggil comel nie Amel...hehe...aku memang suka ubah nama kucing aku..hehe.. Amel nie adik kepada Amot.. =)

*ha! nie lah Amel.. comelkan dia..hehe


*nie lah gaya si Amel ku tidur..^^ Pelikkan?? huhu

Aku ada lagi satu binatang..hehe... Si hamster ku yang comel... Mickey nama dia..hehe.. Mickey nie dulu Daeng yang bagi aku..aku sayang sangat kat Mickey nie... Dia lah binatang yang pertama aku pelihara.. Start dari situ lah aku suka binatang..kalau tak memang aku tak suka..hehe.. Tapi actually dia dah takde..huhu..aku sedih sangat.. Masa aku dapat tahu dia dah mati aku nangis giler-giler..masa tuh aku dalam teksi...huhu.. Tuh lah first time aku nangis sebab binatang...aku memang sayang sangat kat dia..memang sayang tak terkata..sebab aku selalu main-main dengan dia..huhu.. Bila tengok gambar si Mickey tuh aku teringat masa aku mula-mula dapat dia...aku kemain geli nak pegang..tapi lama-lama aku tak geli dah... Rindu sangat kat Mickey..huhu..

*nielah Mickey..tapi masa nie dia dah sakit..cian kat Mickey ='(

Tapi sekarang aku dah ada Mickey lagi satu =) Nama dia saja aku bagi Mickey sebab aku rindu kan Mickey aku yang dulu.. Mickey versi dua nie pakwe Alang aku yang belikan..murah betul hati dia..huhu.. Mickey versi dua bulu dia memang sebijik macam Mickey versi satu...memang sebijik giler lah...tapi dia tak sama dengan Mickey versi satu yang aku dapat dulu..hurm..tetap ada kelainan...huhu ='(

*ha! sama kan bulu dia.. Mickey versi dua.. ^^

Itu saja binatang-binatang peliharaan yang aku ada...aku sayang giler kat dorang semua..haha...*macam orang je kan... Bila aku bosan ke sunyi ke sedih ke, dorang lah pengubatnya..huhu...

What's on my mind right now????

If you love and miss that person..
Then love can come again when you meet again...
Just like playing hide and seek..
no matter which it hide or even you can't see it...
It must be waiting some place of you
amid the countless chaos..
Just like sincere prayers of love...
The people in love will surely meet again...

Is it right?? Harap betul lah kan... =') *tapi cam takde kena mengena dengan tajuk entry aku jer..huhu

Apa yang aku merepek tak tahu lah...memang betul=betul lari dari tajuk entry aku..haha =D Memang canie lah gaya orang sakit..merapu-rapu..hehe * tabiat aku memang suka kutuk diri sendiri...haha =D Ok lah bye =)

*i'm not feeling well today ='(







No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.