Wednesday, 4 July 2012

I Miss You..but...??

I miss you
When something really good happens
because you are the one that i want to share it with..

I miss you
When something is troubling me
because you are the one understand me well..

I miss you
When i laugh and cry
because i know that you are the ones makes
my laughter grow and my tears disappear..

I miss you all the time..
but I miss you most when i lay awake at night
and think all the wonderful times we spent wit each other..
for those are some of the best times of my life!

And now..I want to  said " Yesss!!! I really-2 miss you! "
Even I know that you has someone special in your life right now..
but I still miss you.. 
I don't know why i became like this.. :'(
I really-2 feel weak without you..
Even my heart feel hurt when I found that you have someone special
but I still miss you.. I still love you..
I don't know why... :'(

I want to throw away all this feeling..
I really-2 want to throw it away..
but I can't!! I CAN'T!!!
hmmm..

Puas dah aku memaksa diri nie untuk lupakan kau..
macam-macam cara dah aku cuba..
sibukkan diri lah..buat itu buat ini lah
tapi kenapa tetap tak boleh..
kenapa aku tetap fikir kan kau..
Hmm..

Terseksa betul perasaan aku ketika ini..
Terseksa menahan rindu kat kau..
tapi..padahal kau bahagia dengan orang lain..
Senang betul kau lupakan orang yang pernah kau sayangkan..
Kenapa aku tak boleh jadi macam kau ea??????
Hmm..
Aku betul-betul dah serik untuk menyayangi seorang insan bernama lelaki nie..
betul-betul serik..
Bila lah aku dapat lupakan kau sepenuhnya ekh??
hmm..

I really miss you 
but at the same time i really want to forget you forever and ever..

#perasaan ketika ini >>> sedih dan bercelaru...haishh =..=



8 comments:

Hani El Zahra said...

hani pernah macam ni jugak...but trust me, time will heal ^_^ insyaALLAH

dayteen lea said...

takpe dhieya
chill out :)

Dear DhieYaa said...

thanks ya for ur support :)

ameerul ashraf said...

kalau sedih macam ni saya rasa paling sesuai cari kawan2 n share cite. nnty ok la tu :)

Dear DhieYaa said...

thanks bg nasihat :)

dhiashahida said...

andai dia untuk awak...Allah akan aturkan segalanya nanti..jauh mana awak pergi kalau dia yg mmg tuk awak..akan berjumpa jugak akhirnya..

Dear DhieYaa said...

hurm btul kte awak tuh.. Klau ad jdoh x kemana kan.. Thanks ye atas kte2 tuh :')

sedutzone said...

yeah, i miss u tu... mmmuahhh.. ahakz...

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.