Monday, 2 July 2012

SPAIN vs ITALY??? Champion Euro 2012...SPAIN!!

Assalamualaikum..

" Yeaaayyyyyy!!!!! GoaaaaaLL!! Go Spain goooooo..... Caiyokkk!! Torres 1 goal plizzzz!!^^ "

HAHA!! Semangat betul kann~ Entah kenapa lah pagi nie tetiba je aku rajin pulak nak tengok euro.. haha.. Masa mula-mula start tak nak pulak layan kan... Dah final baru nak tengok.. Apa pun tak boleh.. KANN~ hahaha

Ha! Nak tahu siapa bolot piala euro tahun nie??? HAHA.. Dah tentu lah SPAIN beb..haha.. Yeahhh!! SPAIN menang... 4-0 tuh..haha.. Tak sia-sia aku sokong Spain.. Pasukan pertama yang pegang piala euro 2x berturut-turut ok.. Terbaikkk lah SPAIN..hahaha =D Ok..kepada penyokong Italy >> "jangan bersedih ya.. haha.. Jangan frust sampai tak tidur satu hari pulak ya..dahh..pergi tidur.." Hehe..jangan marah ^^

Nie lah dia penjaring-penjaring gol SPAIN..

david silva :)


jordi alba :)


fernando torres..love u..haha ^^


juan mata :)



CHAMPION OF EURO 2012 ~ SPAIN ^^


Ok! Sekarang nie dah boleh tidur nyenyak.. HAHA~
ZZZZzzzzzzzZZzz ^^




2 comments:

Sabzaini™ said...

heh..kita pun sokong Spain :)

Dear DhieYaa said...

oo yeke.. yeahh kte geng :D haha

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.