Thursday 26 July 2012

Just for you :')

Assalamualaikum..

Aku belajar diam dari banyaknya bicara..
Aku belajar sabar dari sebuah kemarahan..
Aku belajar mengalah dari satu keegoisan..
Aku belajar menangis dari kebahagiaan..
Aku belajar tegar dari kehilangan..

Di sebalik senyuman itu, tersembunyi kedukaan..
Di sebalik gelak tawa itu, tersembunyi kesedihan..
Di sebalik kegembiraan itu, tersembunyi kekecewaan..
Di sebalik kebahagiaan itu, tersembunyi kehampaan..
Walaupun ianya hanya berpura-pura di hadapan orang yang tersayang hati ia hancur remuk, tika ia mendapati orang yang disayang itu sudah dimiliki orang lain..
Timbul rasa menyesal di hati akan kesalahan yang telah dilakukan dulu..
Tapi apa kan daya.. 
Masihkah ada sinar di sebalik semua ini?
Hanya yang mampu ialah mendoakan kebahagiaan si dia.. 
Moga ia bahagia bersama pilihan hatinya... 
Itu saja yang mampu dilakukan.. :')

#saya harap awak tahu yang saya masih sayangkan awak 
and i still hope u.. :')


No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.