Tuesday 19 February 2013

Bila Cinta....

Assalamualaikum...

This song is for someone that has been always in my heart since the day i put him inside it.... Though we're not meant for each other, it's really hard for me to forget over him... ='(



Dear awak...
Awak ingat tak lagu nie?? Saya still ingat lagi...sebab lagu nie sentiasa menjadi background setiap kali saya call awak... pandaikan awak... nak kaunseling saya, awak pasang lagu nie then saya pun nangis sebab terkenang kesalahan saya kat awak masa tuh... tapi sekejap je... pastu saya still sakitkan hati awak jugak... maafkan saya awak !!!!

Hilangnya cintamu...
Menusuk hatiku...
Hingga ku memilih cinta yang fana...
Perginya dirimu...
Merobek jantungku...
Hingga ku terjatuh dalam harapan...



No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.