Thursday 28 February 2013

Saya tetap sayang awak.... =')

Assalamualaikum...

Dear awak...
Saya memang jahat... saya memang tak reti nak menghargai peluang yg awak beri...saya memang tak reti nak menepati janji...saya selalu sakitkan hati awak...saya tak pernah nak buat awak bahagia...saya sentiasa menyakiti awak... Tapi percayalah awak... Sayangnya saya pada awak melebihi segala-galanya... Maafkan saya kerana buat awak terluka... Maafkan saya awak...saya terpaksa menjauhkan diri saya...sebab saya takut awak terluka lagi bila bersama saya...saya xnak dah terus-terusan menyakiti awak... Saya nak awak gembira tanpa saya ada disisi awak.... Saya xnak awak sakit... Saya betul-betul sayangkan awak hingga ke hari ini... Awak sentiasa berada dalam hati saya sampai ke akhir nafas saya... Walau apa pun terjadi saya tetap sayang awak sampai bila-bila... Dari jauh, saya sentiasa mendoakan awak... Saya sayang awak sangat-sangat... Saya rindu kat awak...tapi saya tak mampu nak luahkan nya sehingga ke hari ini...saya takut awak benci saya... Maafkan saya awak... Saya sayang awak.... =')

" Ia cuma mengambil masa seminit untuk jatuh hati pada seseorang, satu jam untuk menyukai seseorang, satu hari untuk menyintai seseorang... tapi... ia mengambil masa seumur hidup untuk melupakan seseorang "


# Saya tetap sayang awak !!!! ^^

No comments:

Copyright ©. All rights reserved by Dear Dhieyaa.